22 sausio 2009

Gyvenimo tikslai.

Kai manęs paklausdavo ką tikrai norėčiau daryti savo gyvenime, jau gan senokai tvirtindavau, kad tikrai noriu kurti kompiuterinius žaidimus. Visame atsakymo sakinyje svarbiausias buvo vienas žodelis. Noriu. Ne "norėčiau", ne "man visai patiktų", ne "mane domina" ir ne kitokia velniava, o paprastas, bet kartu nesustabdomas noriu. Pasaulyje yra šimtai knygų ir filmų, teigiančių panašią tiesą, gal ne vieną jau esate perskaitę. Aš perskaičiau gal dvi. Bet iš jų nieko neišmokau. Nes visa tiesa, kuri buvo ten rašoma, man buvo savaime aiški. Tikiu, kad ji daugiau ar mažiau aiški ir jums. Klausimas yra ar pakankamai to norite. Galų gale, kai supratau, kad galiu gauti tai ko noriu, man iškilo kitas nemažiau svarbus klausimas. Ko gi aš noriu. Todėl šiandien pateikiu dalykus, kuriuos nuo šiandien vadinsiu savo gyvenimo iššūkiais.









Komentarų nėra: