24 birželio 2009

Buvo darbelio

Sveiki, gyvi.

Na, pasikeitimai, blogo išvaizdoje turbūt akivaizdūs. O viskas prasidėjo vakar, kai supratau, kad senasis skinas mane jau verčia vemti. Tad, kibau gūglei į atlapus ir peržiūrėjau kelis šimtus nemokamų šablonų. Tai ką matote nėra puikiausias variantas, bet kolkas tiks. Iki kito karto, kai suprasiu, kad mano blogas vėl mane vimdo :] Taip paprastai nutinka kartą į metus ar truputį dažniau. Ir tada nusiteikiu labai rimtai, nes žinau, kad teks bendrauti su kodais.. Taip jau buvo, kad matematika nebuvo man sielos atgaiva, tad iki šiol ilgos skaičių ir simbolių eilutės mane gasdina. Ten galioja kitokios taisyklės, kurios dažnai prasilenkia su mano logiška logika. Aš galiu aiškiai pasakyti ko noriu iš blogo šablomo, bet kaip tai padaryti.. Tad ir suėdė pusantros dienos visokiausių reklamonių banerių neutralizavimas, tinkamo skino paieškos neatitikimų taisymas ir t.t. Žinoma, mokantiems suvaldyti tas bestijas (kodus), tai būtų valandos darbas, bet man lengviau būtų iškepti tortą, nei užsiimti tinklapio programavimu, nors nei to, nei to nemoku.
Tikiuosi nieks akių neraižo niekam, pats mėgstu mėlynus atspalvius, tad skundai priimami darbo dienomis, seime.

Pastarąsias kelias dienas teko pasirgti. Ne ne, ne kokia egzotiška maliarija ar kituo, paprastas peršalimas. Gal skamba keistai, bet taip, peršalimas. O tokį pasigauti labai lengva, sušilk lauke, paskui pasėdėk po "kondiške" ir jau turi bėdą. Na, manau, dar prisidėjo tai, kad savaitgalį mano nuotaikos skalė buvo nusdažiuvis visom CMYK, RGB ir vaivorykštės spalvom. Vistik ligos ne vien fizinio, o ir emocinio būvio padariniai. Bet rimtai užvartojus karštos arbatos ir pieno su medum lig buvo gerokai apmalšinta, kitą dieną prasėdėjau susikišęs nosinę į nosį, o trečiają viskas "ol rait" Bet užteks apie mane, dabar apie mano aplinką.



Štai tokias džiunglės pamačiau patekęs į savo butą, pirmą kartą. Jau postinau šias nuotraukas. Tas vaizdas pro balkoną kažkaip leido jaustis, kad gyvenu tikrai atrogražose.



Bet štai ką pamačiau vieną popietę, kai grįžau po paskaitų.




Žodžiu, visus krūmus nupūtė per nuo ryto iki pusiaudienio, nes naktį, kaip man atrodė, jie dar tikrai buvo. Kai tik įžengi į butą, jei užuolaidos atitrauktos, neįmanoma nepastebėti.


Na, o čia vaizdelis šiandien. Ne vien krūmus, bet ir medžius. Mačiau net dvi mažas beždžioniūkštes, kurios šmurkštelėjo per tvorą, į barako teritoriją, matomai maisto pirkt, nes džiuglėse stovėjusį jų mažą prekybcentrį nugriovė..


Taip ir nesupratau ką čia daryt nori. Akivaizdu, kad kalno nenukasinės, per daug darbo, visai netoli yra lygumų. Na, nuo to laiko tikrai nebemačiau nei vieno uodo, bet šiaipvaldžiai būtų pigiau prikurkšt chemikalų, nei išvalyt tokį plotą. Beje, taip "nunešinėja" krūmus praktiškai visame rajone...


Ir barako interneto tiekėjas gaidys, nes f5 (reload) tapo mano dažniausiai spaudinėjamu klavišu. (tikrai geriau pasidarė..)

7 komentarai:

Sepulture rašė...

o neee kaip gaila...negaliu...
zinai, tau tenais atograzose sedint rekomenduoju paskaityt jostein gaarder "maja". kaip tik i tema:D jei dar neskaites.

sveik!

Pegase rašė...

Pyst ir neliko miškelio... Turbo greitis. Pas mus su trimeriais pusdienį trunka kol žolę apšienauja viešose erdvėse, o čia miškelio neliko per pusdienį... Žiauru. :\

Unknown rašė...

Maja? Aš tik modeliavimo programą žinau tokią :] Apie ką knyga?

Unknown rašė...

@Pegase. Jo, žinau kaip pas mus šienauja ir labai nustebęs buvau, kad taip greit nunešė viską. Bet jie turėjo ekskavatorius... :D

Sepulture rašė...

apie zmogeli, kuris nuvyko i viena is fidzio saleliu. ir ten masto apie zmonijos evoliucija, kokia toji gamta nepaveikta, kiek truksta, kol bus paveikta, sutinka tokiu pat zmoniu kruvele, kurie gveldena egzistencializma tenais. buna net tokie fantastiniai to zmogelio pokalbiai su driezais ir tt :DDD

Unknown rašė...

Vau :D
Tai beveik apie mane.. Hm, pasidomėsiu ir pasistengsiu kaip nors gauti :] Dėkingas!

Captain LOLA rašė...

Kažkam nesekas... Vargšės beždžionės, kur jos dabar parūkyt nusipirkt greit bėgs?