05 gegužės 2010

Nuotaikos

Pastaruoju metu gyvenu dvejomis nuotaikomis.

Pirmoji yra "aš geriausias ir viską galiu" nuotaika. Pasireiškia ji tuo, kad tiesiog jautiesi geriausias ir, kad viską gali. Ką čia dar ir priaiškinsi. Na gerai, tokia nuotaika kiek pavojinga, nes niekad nebūni geriausias ir niekad visko negali, tad čia jau pagrąžinau. Bet vistiek, mėgstu, kai venomis pulsuoja pasitikėjimas savimi, tokios dienos paprastai būna labai produktyvios, o produktyvumas man, šiuo metu, yra didžiausias gerumas, mat visaip kaip mokausi, ruošiu portfolio ir t.t.

Antra nuotaika vadinasi "Eina visi ir viskas velniop". Tai tokios valandos arba dienos, kai laikas tikrai nueina velniop. Tiesiog nekyla rankos nuveikti ką naudingo. Tokiomis dienomis daug vaikštau iš kampo į kampą, daug valgau ir žiūriu filmus ar skaitau. Pastaruosius užsiėmimus skelbiu už gerą ir naudingą veiklą, nes žiūrėdamas ar skaitydamas, juk, plečiu akiratį, ar ne?


Draugai čia išmąstė, kad sėdėjimas namie man kenkia..  O aš sakau, kad visai ne, juk du kart per parą išvedu šunelioką laukan, taigi gaunu ir gryno oro. Kažkada net buvau išėjęs, šiaip, pasivaikščioti...
Bet reikalas tas, kad viskas, kas aplink, jau nusibodo. Pavargau gyventi namuose, kuriuose gyvena dar trys žmonės ir trys gyvūnai, noriu, ką čia noriu, jau laikas, turėti savo mažą kampą ir tvarkytis, kaip man atrodo tinkama. Jei ateityje daug laikysis "aš geriausias ir viską galiu" gyvenimo ritmas, tai viskas susitvarkys. Juk visada susitvarko.



Pabaigai vieno iš mano favoritų iliustracija. Kad geriausiai suprastum kas ir kodėl ten vyksta, reik žinoti  kontekstą, bet ir ši pavienė ištrauka iš puikaus Ashley Wood  komikso Hellspawn man labai patinka. 

Komentarų nėra: