20 rugsėjo 2010

Vėl apie viską.

Tai va, pagaliau atslinko ruduo. Negaliu pasakyti, kad jo nelaukiau, todėl ir nesakysiu. Man jau buvo rimtai pabodusi vasara. Tos kelios uber karštos savaitės buvo baisiausia kas tik galėjo nutikti šiais metais, o, tikiuosi, ir ateinančiais.
Žinote, nors kartą norėčiau, kad sutikti žmonės neklaustų kaip sekasi. Visada sakau, kad sekasi gerai, puikiai ir t.t. Iš ties, tai man tikrai visada viskas gerai, na, aišku, visada atsakau, kad gerai, kartais giliau nesusimąstydamas, kad dabar tikrai negalėčiau atsakyti, kad viskas gerai, bet.. Bet, jei sakau, kad gerai, vadinasi visi mąsto, kad gerai, vadinasi man sekasi gerai. Puiki grandininė reakcija, kam gi nepatinka, kai sekasi gerai? Žmonės tikrai mėgsta tokius, kuriems sekasi gerai. Gal jiems net pavydi. Aš irgi pavydžiu, kai žmonės atsako, kad jiems viskas gerai, nes, tuo metu, atrodo, kad jiems viskas puiku, nors žinai, kad pas tave patį pilna problemų, tai kaip gali būti linksmas, kai kitiems viskas gerai, o tau ne?
Na gerai, jau tiek kartų parašiau "gerai", kad darosi negera.

Ne, man išties viskas gerai. Rimtai.


Rudens laukiau dėl atvėstančių orų, dėl paltų, šalikų ir kepurių, tiesiog, mėgstu vėsų orą. Dar visi būna užsiėmę savo reikalais ir mažiau trukdo mane, kas yra visai puiku. Teko kelias dienas pasivaikštinėti po Kauno Laisvės alėją.
Galiu patvirtinti, kad visai ji nemirus, o, net atvirkščiai, pilna aktyvių žmonių. Džiugu man buvo dar dėl to, jog matau, kaip Kaunas keičiasi į gerą. Metus laiko nemačiau miesto, o jis pasidarė pilnas daug įdomesnių žmonių. Įdomesnių savo apranga, užsiėmimais ir visu kuo, ką tik sugebi pastebėti. Velniop galima pasiųsti tą Akropolį, neseniai skaičiau, kad ten įvyksta daugiau nusikaltimų, nei visame Kauno centre. Taip pat galima pagaliau nustoti kaltinti prekybcentrį, dėl mirusios Laisvės alėjos. Joje pilna kavinaičių, kiek, net neįtariau, bet tai mane džiugina. Pikdžiugiškai džiugina ir tai, kad beveik visos šmutkių ir skudurų parduotuvės užsidarė. Vietoje jų, juk, atsiras kas nors įdomesnio ir kokybiškesnio. Tikiuosi.
Toks tad mano miestas Kaunas. Man patinka čia.

2 komentarai:

pegase rašė...

Simai, jei sakai, kad sekasi gerai, vadinasi gyveni ateitimi ir tiki, kad viskas ir bus gerai.

Kai paklausi žmonių, kaip jie laikosi ir sako: "Ai, geriau neklausk... Blogai." Tai jis nuskendęs savo praeityje ir nemato nieko teigiamo ateityje. O ir užknisa tokie inkščiantys bėdžiai. Norisi susirinkti savo žaislus ir varyti nuo jo kuo toliau.
Kai sako: "Tai kaip ir daugumai. Po biški." Tai gyvena dabartimi, kasdieniškai ir tiek užtenka. Nieko ypatingo. Vidutinybė.
Aš pati buvau iš tų, kur "po biški", o dabar, kai sakau "Ačiū, puikiai." tai ir sekasi puikiai. Problemos tokios mažos atrodo.

Nenustok sakyti, kad gerai gyveni. Nes jai taip sakai, vadinasi gerai ir gyveni. ;) Ir taip, žmonės mėgsta tuos, kuriems gerai sekasi. :)

Unknown rašė...

Nea, tikrai tikrai tuomet nenustosiu :] Kitaip jau nebemoku.
Nu bet kartais vistiek nusibosta sakyt, kad gerai, nes paskiau kai paklausia ar jau dirbi/mokaisi, neturiu ką pasakyti, tai atrodo, kad mano gerai yra sumeluotas, nors taip nėra. Sunku žmonėms paaiškinti, kad moki būti laimingas čia ir dabar, nes.. Nes, kaip sakei, tie, kurie sako "gerai", tik geresne ateitimi :]