07 vasario 2011

Keli bruožai, kurie erzina žaidimuose

Ne per seniausiai pradėjau žaisti Need for Speed Underground ( I ). Pradžioje turėjau tam dvi aiškias priežastis:
a) NFSU buvo vienas iš pirmų žaidimų, kurį kažkada dėdė įkepė į PC, kuris atsirado namie (antras žaidimas buvo GTA Vice City). Ir aš jį perėjau kokius tris ar keturis kartus.
b) NFSU visada buvo arčiausiai, na, jis man atrodė labiausiai žemiškas. Todėl, kad daugiau nei pusę ten esančių automobilių galima pamatyti Lietuvos keliuose. O kas gi tada nenorėjo turėti tiuninginio golfo ar civiko?

Perėjau gal pusę žaidimo ir jis mane užkniso. Bet man džiugu bent dėl to, nes išsiaiškinau šio reikalo priežastis.
Frustracija kyla tuomet, kai nutinka kas nors, kas žaidėjui nepatinka ir atsiranda galimybė dėl to apkaltinti patį žaidimą.

Lygiagrečiai dabar dar žaidžiu Colin Mcray Rally 2003 ir kai skriedamas žvirkeliu nulekiu į griovį truputį susierzinu tik dėl prarasto laiko, kurio prireiks išsikrapštyti ir tęsti lenktynes. Aš atsakingas už savo klaidą, nesuvaldžiau automobilio, nėra preteksto kaltinti žaidimą ar kitą vairuotoją, kuris dabar lyderiauja ir jo laiką man reikia aplenkti.

NFSU suteikia galimybę prieš kiekvienas lenktynes pasirinkti sudėtingumo lygį. Karjeros pradžioje visada važiuodavau hard rėžime, nes reikėjo pinigų. Kuomet progresas pasiekė trečdalį, pradėjau žaisti medium lygiu, nes pinigų jau buvo per akis ir nenorėjau ilgiau gaišti, važiuodamas trasas po kelis kart (nes būdavo, kad nepasiseka laimėti iškart). Bet perėjus pusę žaidimo pradėjau rinktis easy... Ne dėl to, kad būčiau nevykėlis vairuotojas, bet žaidimas rimtai pradėjo užknisti, situacijomis, kai lekiant pasiutusiu greičiu, prieš pat tavo nosį išlenda tūlo miestiečio automobilis ir suteikia galimybę tau, automobiliu, ore atlikti olimpinio medalio vertą gimnastikos pasirodymą. Ir taip vėl ir vėl ir vėl.
Arba priešininkų dirbtinis intelektas. Kai važiuoji šalia, jautiesi lyg snukdaužio varžybose, o ne prašmatniai atrodančių bolidų lenktynėse. Nesakau, kad žaidimas blogas. Galiu pasakyti, kad NFS Most Wanted buvo ir liks Underground serijos etalonas.
Beje, jei dar apie sudėtingumo lygius, tai jie įtakoja tik priešininkų techninius parametrus, kitaip sakant, kerta jiems per greitį, bet jie lieka tokie pat idiotai vairuotojai, o gatvės irgi lieka pilnos idiotų, tik tų, kitų..

Galutinė išvada - man nepatinka, kuomet žaidimuose figuruoja sėkmės faktorius.

2 komentarai:

PauZak rašė...

graju analyzus rasynet pradejai? :))

ismegink granturizmo5 ir F1 2010. apsiasarosi. best games evah.. blogiausiu atveju, gali senesnes v ismegint. pas mane pati gt ir f1 2009 psp. anskciau turejau abu ir ant ps3 (kol neteko aprduot konsoles). zveriskai geri geimai su tackem..

juokinga jog paminejai. ana savaite nepaleidau pats panasiu zaidimu. va tuos 2 paminetus mano ir gta china town (nerealus geimas sukurtas specialiai mazai konsolei - http://www.youtube.com/watch?v=70KpZn2cNGY )

Simauskas rašė...

Biški tik pastebėjimus brūkšteliu kai kuriuos :]
Joa, ateis biški kitas laikas, kai konsolė stovės kur garbingoj namų vietoj, bus daugiau žaidimo su mašinom ir daugiau žaidimų aprašymų..

China Town tikrai smagiai atrodo, kažkaip nesidomiu kas vyksta nešiojamose konsolėse, bet vyksta, kaip matau, geri dalykai.